Ειδήσεις

Παιχνίδι μάθησης από νήπια και «συνάντηση» δύο Μουσείων στα Τρίκαλα


14 νήπια σε 15 ημέρες έφεραν πιο κοντά τις Κυκλάδες με τα Τρίκαλα και τα Μουσεία Τσιτσάνη και Κυκλαδικής Τέχνης. Μέσω της Πολυαισθητικής Μουσειοσκευής του οποίου, τα νήπια του Νηπιαγωγείου Φλαμουλίου έμαθαν, έπαιξαν, έψαξαν, δημιούργησαν. Και την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020 παρουσίασαν σε γονείς, φίλους, συγγενείς αυτή τους τη μάθηση, στον φιλόξενο και εμβληματικό χώρο του Μουσείου Τσιτσάνη.
Όπως εξήγησε η νηπιαγωγός του μονοθέσιου νηπιαγωγείου των Τρικάλων στη συνοικία του Φλαμουλίου κ. Αννα Χηνοπούλου, τα νήπια «προσέγγισαν γνώση με παιγνιώδη τρόπο». Ουσιαστικά, αξιοποίησαν τις δυνατότητες της μουσειοσκευής και:
– έμαθαν για τις Κυκλάδες και την ιστορία τους
– δημιούργησαν κατασκευή με γνωστό κυκλαδικό ειδώλιο
– ψηλάφησαν και «ένιωσαν» τη γραφή Μπράιγ
– ταξίδεψαν σε τόπους διαφορετικούς από τα Τρίκαλα, στα πανέμορφα νησιά των Κυκλάδων
– χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για αλίευση πληροφοριών σχετικά με το ταξίδι από τα Τρίκαλα στα νησιά
– άκουσαν τον τυφλό ερμηνευτή Ανδρέα Μποτσέλι να ενθουσιάζει
– προσέγγισαν βιωματικά τη φράση «Ολοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί»
– έγιναν μικροί αρχαιολόγοι και γλύπτες
– έκαναν υποθέσεις, κατέληξαν σε συμπεράσματα, πειραματίστηκαν
– διασκέδασαν με νησιώτικη μουσική και κυρίως μπάλο.
Το πρόγραμμα είχε την ονομασία «Ταξίδι περιπέτειας» με «οδηγό» την Πολυαισθητική  Μουσειοσκευή του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Με τον τρόπο αυτόν, το Φλαμούλι Τρικάλων, τα νήπια και τα δύο Μουσεία – σταθμός για τη χώρα, «δίδαξαν» τρόπους ενίσχυσης της διδασκαλίας και συνάντησης πολιτιστικών στοιχείων της χώρας μας.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

 

Προηγούμενο άρθρο Αποκαλυπτήρια για τις δύο κεντρικές πλατείες των Τρικάλων
Επόμενο άρθρο Tελετή Aναγόρευσης Διδακτόρων και Απονομής Διπλωμάτων