Ειδήσεις

Το παράλληλο κυβερνητικό πρόγραμμα και η έναρξη της εμβληματικής αλλαγής στην υγεία


Κατανοούμε τις οξύτατες αντιδράσεις της Αντιπολίτευσης για ένα σχεδιασμό που ακυρώνει τα δικά τους σχέδια. Για μια μεγάλη κοινοβουλευτική πρωτοβουλία που αφορά την πολιτική πέραν των εφαρμοστικών μνημονιακών νόμων, για επιλογές που αντανακλούν το κοινωνικό όραμα αυτής της Κυβέρνησης, τις ανθρωπιστικές της αξίες, τις ταξικές προτιμήσεις της υπέρ των αδυνάτων και εις βάρος των κομπιναδόρων – των φοροφυγάδων – των διαπλεκόμενων – των διεφθαρμένων… όλων εκείνων που ενοχοποιούνται για την υπερχρέωση της χώρας και άφησαν τα αποτυπώματά τους στις λίστες του πλούτου…
Κατανοούμε ότι ενοχλεί αρκετούς μια μεγάλη κοινοβουλευτική παρέμβαση που αποδεικνύει ότι το Παράλληλο Κυβερνητικό Πρόγραμμα προοδευτικού μετασχηματισμού – Ανασυγκρότησης της χώρας υπάρχει, δεν βρίσκεται « στο παράλληλο σύμπαν». Το Σ/Ν για « την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου», ( το οποίο αποτελεί Ενιαίο Σύνολο με τα επείγοντα ζητήματα που ρυθμίστηκαν στη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ), ήρθε επιτέλους για συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή με τη κανονική και όχι την επείγουσα διαδικασία, η οποία επιτρέπει να συζητάμε διεξοδικά την αναγκαιότητα και τη σκοπιμότητα των κυβερνητικών πρωτοβουλιών, ειδικά στο χώρο της Υγείας που γίνονται σημαντικές βελτιώσεις και αλλαγές, ουσιαστικά μπαίνουν τα ΘΕΜΕΛΙΑ μιας τολμηρής ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ του δημόσιου συστήματος υγείας. Το γεγονός αυτό τρελαίνει τη ΝΔ, την οδηγεί σε παράκρουση. Χρησιμοποιεί την Αυτοδιοίκηση για να καταγγείλει ανερυθρίαστα ότι η Κυβέρνηση αποποιείται των συνταγματικών ευθυνών της στην υγεία και μεταβιβάζει τα οικονομικά βάρη στους Δήμους. Ξαναγυρνά στο τόπο του εγκλήματος ( για να σκεπάσει τα ίχνη) και κυκλοφορεί ένα ογκωδέστατο κείμενο ( « μαύρη βίβλο» το ονομάζουν ) που επιχειρεί μια μαύρη προπαγάνδα μετάθεσης ευθυνών για τα τραγικά προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στο ΕΣΥ, στο ΠΕΔΥ, στις ΜΕΘ… Στη μαύρη προπαγάνδα πρωταγωνιστεί ένας από κείνους που πήραν μέρος στο έγκλημα κατά των δημόσιων υπηρεσιών υγείας, ο Άδωνις Γεωργιάδης…
Το Σ/Ν λαμβάνει υπόψη τις τραγικές συνέπειες της υπερχρέωσης της Ελλάδας και των νεοφιλελεύθερων μνημονιακών επιλογών διαχείρισης του χρέους που επέβαλαν οι δανειστές και υιοθετήθηκαν από τις Κυβερνήσεις Παπανδρέου, Παπαδήμου, Σαμαρά – Βενιζέλου, όχι όμως από αυτή τη Κυβέρνηση και από τον λαό, που στη συντριπτική πλειοψηφία του συνειδητοποίησε ότι η αρχιτεκτονική τους, η ιδεοληψία τους, ο ταξικός προσανατολισμός τους, οδήγησε :
σε εγκληματική ύφεση την ελληνική οικονομία, σε μείωση κατά 25% του ΑΕΠ
σε διάλυση του παραγωγικού ιστού,
στην έκρηξη των ανισοτήτων και της ανεργίας,
στην απόγνωση ακόμη και σε αυτοκτονίες,
στο βάθεμα της φτώχειας, στη κοινωνική εξαθλίωση…
Μεταξύ των πολλών άλλων δράσεων κοινωνικής παρέμβασης και αλληλεγγύης που κάνει, το Σ/Ν θεσμοθετεί:
Α ) Την οργάνωση στους ΟΤΑ α/ βαθμού Δομών ανθρωπιστικού χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση και διασύνδεση των φτωχών με όλα τα κοινωνικά προγράμματα και υπηρεσίες, ως Κέντρα Κοινότητας Κοινωνικής Προστασίας. Τη σύσταση και λειτουργία Μηχανισμού Διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης, με τη σύμπραξη του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού. Τον σχεδιασμό και κατάρτιση Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα, συγχρηματοδοτούμενα από τους πόρους του ΕΣΠΑ για τη κάλυψη κοινωνικών αναγκών με την απασχόληση των ανέργων…
Β ) Την ελεύθερη, δωρεάν, πρόσβαση όλων των ανασφάλιστων ελλήνων πολιτών και των οικογενειών τους ( περίπου 2,5 εκατ. ανθρώπων ) στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας : Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, Μονάδες ΠΕΔΥ, Περιφερειακά Ιατρεία, Μονάδες Ψυχικής Υγείας, Δημόσια Ιδρύματα Αποκατάστασης… με μοναδική προϋπόθεση τη κατοχή ΑΜΚΑ. Συνολικά, θεσμοθετεί ένα ανθρωπιστικό καθήκον : τη καθολική υγειονομική κάλυψη του πληθυσμού – περιλαμβανόμενων και των ομογενών, των πολιτών κρατών-μελών της ΕΕ και τρίτων χωρών με νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής στην Ελλάδα, καθώς και ευπαθών ομάδων μεταναστών (π.χ. εγκύων, ανηλίκων, ατόμων με αναπηρίες, χρονίως πασχόντων… ), με τη παροχή υπηρεσιών επείγουσας βοήθειας, εργαστηριακού ελέγχου, νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Η « μαύρη βίβλος» της ΝΔ αυτή την θαυμάσια ανθρωπιστική παρέμβαση την καταγγέλλει υποστηρίζοντας ότι « παρόμοια νομοθεσία δεν υπάρχει σε καμία χώρα του κόσμου» διότι, όπως λένε « ανοίγει τη κερκόπορτα σε γείτονες να έρχονται στην Ελλάδα και να υποβάλλονται σε πανάκριβες θεραπείες εντελώς δωρεάν, φορτώνοντας το κόστος στο ΕΣΥ και στους φορολογούμενους πολίτες». Στη πραγματικότητα, η φαρμακευτική περίθαλψη παρέχεται από τα συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικά φαρμακεία κατόπιν ηλεκτρονικής συνταγογράφησης γιατρών του ΕΣΥ ή του ΠΕΔΥ, ενώ τα φάρμακα υψηλού κόστους παρέχονται από τα Φαρμακεία των Νοσοκομείων και του ΕΟΠΥΥ. Η ρύθμιση αυτή χρηματοδοτείται με 100 εκατ. ευρώ προϋπολογισμένης επιχορήγησης των Νοσοκομείων από τον ΕΟΠΥΥ ( o προϋπολογισμός του για το 2016 είναι αυξημένος κατά 502 εκατ. ευρώ και προβλέπει μεταβιβάσεις 900 εκατ. ευρώ προς τα Νοσοκομεία, έναντι 700 εκατ. ευρώ το 2015 ). Η ανθρωπιστική αυτή παρέμβαση της Κυβέρνησης βαθαίνει τα πρωτόλεια μέτρα που είχε πάρει και η προηγούμενη Κυβέρνηση και υλοποιεί ταυτόχρονα τη συνταγματική υποχρέωση του κράτους να προασπίζει ισότιμα την υγεία των πολιτών του, αλλά και τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, τον ευρωπαϊκό χάρτη δικαιωμάτων, τα ουμανιστικά καθήκοντα του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Να θυμίσουμε ότι το Ευρωπαϊκό Τμήμα του Π.Ο.Υ. έβαζε από τις αρχές της 10ετίας του ¨90 τον στόχο « Υγεία σε όλους στην Ευρώπη το έτος 2000».
Γ ) Την στήριξη και αναβάθμιση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που αντιμετωπίζει τραγικά προβλήματα υποστελέχωσης και λειτουργικής κατάρρευσης, μετά από 6 χρόνια δραματικών περικοπών στη χρηματοδότησή του, απολύσεων στον ΕΟΠΥΥ επί Υπουργίας Γεωργιάδη και ουσιαστικού μηδενισμού των προσλήψεων, αν και ήταν γνωστό και το πρόβλημα των αθρόων συνταξιοδοτήσεων και οι πρόσθετες υγειονομικές ανάγκες λόγω των προσφυγικών ροών. Επί Υπουργίας Βορίδη ανακοινώθηκαν 4000 προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού, αλλά στον Προϋπολογισμό του 2015 είχαν περιληφθεί μόνον 1054. Οι ρυθμίσεις που γίνονται με το Σ.Ν είναι :
1. Η κατάργηση της παρακράτησης των συντάξεων των Ληπτών υπηρεσιών ψυχικής υγείας και των φιλοξενούμενων σε δομές κλειστής περίθαλψης ατόμων με αναπηρία ή με χρόνιες παθήσεις
2. Η διευκόλυνση της διαδικασίας της στελέχωσης, των κρίσεων και των διορισμών των γιατρών του ΕΣΥ στα Νοσοκομεία, στα Κέντρα Υγείας, στις δομές του ΠΕΔΥ, στις ΜΕΘ ( η ΝΔ τώρα ανακάλυψε ότι υπάρχουν έτοιμες κλίνες που δεν χρησιμοποιούνται λόγω ανεπαρκούς στελέχωσης. Το Υπουργείο Υγείας έχει προκηρύξει την πρόσληψη 400 νοσηλευτών και 100 γιατρών ). Προβλέπεται για την επιτάχυνση των προσλήψεων η χορήγηση ειδικής άδειας στους εισηγητές – κριτές, αυξάνεται το όριο ηλικίας για την κατάληψη θέσης στο ΕΣΥ ( ζήτημα προσαρμογής στη σημερινή πραγματικότητα ), δίνεται η δυνατότητα στον Υπουργό Υγείας να εγκρίνει τη προκήρυξη Θέσεων γιατρών ΕΣΥ και στους βαθμούς του Επιμ. Α και Διευθυντή μετά από αιτιολογημένες προτάσεις, μπαίνουν προϋποθέσεις για την εκ νέου υποψηφιότητα υπηρετούντων γιατρών του ΕΣΥ, ρυθμίζεται η λειτουργία του Συμβουλίου Προσλήψεων-Κρίσεων…
3. Αποκαθίστανται μισθολογικά οι γιατροί – οδοντίατροι που μεταφέρθηκαν / μετατάχθηκαν στο ΕΣΥ από Νοσοκομεία του ΙΚΑ ή υπηρετούσαν στον ΕΟΠΥΥ – ΠΕΔΥ. Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία τους σε οποιονδήποτε Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και στο ΝΠΙΔ «ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ» για όσο διάστημα βρισκόταν στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας και στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Κατατάσσονται – ενσωματώνονται – εξελίσσονται με ισότιμο τρόπο, γεγονός αναγκαίο καθώς προχώρησαν και στο κλείσιμο του ιδιωτικού τους ιατρείου, για να έχουν ΠΑΑ στο ΕΣΥ.
4. Διευκολύνεται η κινητικότητα των γιατρών του ΕΣΥ εντός Φορέων παροχής υπηρεσιών υγείας των Υγειονομικών Περιφερειών, οι αποσπάσεις – μετατάξεις – μεταθέσεις τους.
5. Ρυθμίζονται σημαντικά ζητήματα της εφημερίας του ιατρικού και λοιπού επιστημονικού προσωπικού του ΕΣΥ, καθώς και των ειδικευόμενων γιατρών που είναι αλλοδαποί υπότροφοι, για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των Νοσοκομείων, να αποσαφηνιστούν και να προστατευτούν οι εργασιακές σχέσεις και οι συνθήκες εφημερίας. Καθιερώνεται η εφημερία μικτού τύπου και για τις αργίες, για όλο το επιστημονικό προσωπικό των Νοσοκομείων. Προσδιορίζεται ότι το ωράριο είναι 6ωρο, συνεχές, πρωϊνό και συνεχίζεται με εφημερία ετοιμότητας. Αποσαφηνίζεται η αμοιβή εφημεριών και για τους ειδικευόμενους αλλοδαπούς υπότροφους.
7. Παρέχονται κίνητρα στους γιατρούς που επιλέγουν να υπηρετήσουν σε κενά Ιατρεία νησιωτικών, άγονων και προβληματικών περιοχών, είτε ως υπόχρεοι υπηρεσίας υπαίθρου, είτε επί θητεία, είτε ως ειδικευμένοι και παρέχεται η δυνατότητα στον Υπουργό Υγείας να χαρακτηρίζει ή να αποχαρακτηρίζει τα Περιφερειακά Ιατρεία και τα Κέντρα Υγείας που πληρούν τις προδιαγραφές.
8. Ρυθμίζονται θέματα των Ιατρών Υπηρεσίας Υπαίθρου, των Ιατρών που είναι ΑΜΕΑ, της ειδικότητας της Στοματικής και Γναθοπροσωπικής Χειρουργικής, καθώς και της Παθολογικής Ογκολογίας.
9. Διευκρινίζονται ζητήματα διάρθρωσης της Ιατρικής Υπηρεσίας, συγκρότησης των Επιστημονικών Συμβουλίων, ορισμού Επιστημονικών Υπευθύνων των Κέντρων Υγείας, λειτουργίας των Υπηρεσιακών Συμβουλίων υπηρεσιακής κατάστασης των γιατρών του ΕΣΥ και του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου
10. Διευθετούνται ζητήματα κινητικότητας του νοσηλευτικού, εργαστηριακού, λοιπού προσωπικού, εντός των Φορέων παροχής δημόσιων υπηρεσιών υγείας: αποσπάσεων, συνυπηρέτησης, μετατάξεων, μετακινήσεων και της επιπρόσθετης ειδικής ετήσιας άδειας του υγειονομικού προσωπικού
11. Ρυθμίζεται η νόμιμη λειτουργία των ΔΣ των Νοσοκομείων στις περιπτώσεις αποχωρήσεων Διοικητών, κι ακόμη θέματα του ΕΚΑΒ, του ΕΚΕΑ, του ΕΟΜ, του ΕΟΦ, του ΚΕΕΛΠΝΟ, της ΕΣΔΥ
12. Καθιερώνεται η κατάρτιση Λίστας Χειρουργείου με αξιόπιστο τρόπο για την έγκαιρη αντιμετώπιση των ασθενών και για να σταματήσει κάθε υπόνοια συναλλαγής
13. Συγκροτείται Επιτροπή Ελέγχου Προστασίας των δικαιωμάτων των Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας και θεσπίζονται Διαμεσολαβητές Υγείας και Συντονιστές Υπηρεσιών Υγείας για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού
14. Ιδρύεται Γ.Ν.ΘΗΡΑΣ από την ΑΕΜΥ Α.Ε., με συμπλήρωση του κανονισμού εσωτερικής οργάνωσης της ΑΕΜΥ και διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα του Νοσοκομείου.
15. Εξουσιοδοτούνται οι Διοικητές των ΥΠΕ να προεγκρίνουν δαπάνες τους για να εξασφαλιστεί ο εφοδιασμός των Μονάδων Υγείας και η εύρυθμη λειτουργία τους. Νομιμοποιούνται οι δαπάνες των ΥΠΕ που πραγματοποιήθηκαν από 1-1-15 έως 31-12-15 για τη κάλυψη αναγκών του ΕΣΥ.
16. Μονιμοποιούνται οι Ειδικευμένοι Γενικής Ιατρικής που διορίστηκαν σε θέσεις Ιατρών υπηρεσίας υπαίθρου μετά την 1-1-2010 και διευκολύνονται οι νέοι γιατροί για την έναρξη της εξειδίκευσής τους στα Νοσοκομεία, κυρίως της περιφέρειας
17. Ρυθμίζονται θέματα του ΕΟΠΥΥ : συγκρότηση Υπηρεσιακού Συμβουλίου, συνέχιση των υποχρεώσεων των Φορέων που εντάχθηκαν σε αυτόν, έλεγχοι εντοπισμού παραβατικότητας των παρόχων του, ανάληψη πρωτοβουλιών συνεργασίας με ΑΕΙ, αξιοποίηση εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων – της περιουσίας του Οργανισμού – των δεδομένων που τηρεί – καινοτόμων προγραμμάτων…
Όλες αυτές οι σημαντικές παρεμβάσεις, μαζί με εκείνες των άλλων Υπουργείων, εκείνες που έρχονται ως νομοτεχνικές υπουργικές βελτιώσεις και βουλευτικές τροπολογίες, καθώς και εκείνες που συμπεριλήφθηκαν στη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, αποτελούν πολύτιμο τμήμα του Παράλληλου Κυβερνητικού Προγράμματος Ανασυγκρότησης της χώρας και οργανικό τμήμα της έναρξης της ριζοσπαστικής Μεταρρύθμισης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, εντελώς αναγκαίας 32 χρόνια μετά την ψήφιση του Ιδρυτικού Νόμου για το ΕΣΥ. Να θυμίσουμε ότι αρκετές προγενέστερες προσπάθειες ( ανακοινώσεις Έβερτ το 1989 περί ίδρυσης 50 Αστικών Κέντρων Υγείας, Έκθεση «7 Σοφών» το 1995 για τις αναγκαίες αλλαγές στην Υγεία, « 200 νέα μέτρα για την Υγεία» του Αλέκου Παπαδόπουλου, Νόμος Στεφανή το 2003 για την οργάνωση της ΠΦΥ ) δεν απέδωσαν.
Η νέα ριζοσπαστική τομή που σχεδιάζει η Κυβέρνηση στην Υγεία, για να εγγυάται το δικαίωμα στο όνειρο, απαιτεί
τη γενναία χρηματοδότησή της ακόμη και μέσα στα ασφυκτικά περιθώρια της επιτήρησης των δαπανών από τους δανειστές της χώρας. Αυτή επιχειρείται με την αύξηση του Κοινωνικού Προϋπολογισμού του 2016 κατά 823εκατ. ευρώ μέσω μεταβιβαστικών πληρωμών, απόδοσης στο ΕΣΥ των 714 εκατ. ευρώ από την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών υγειονομικής περίθαλψης, επανεκκίνησης της χρηματοδότησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών του κράτους προς τα Νοσοκομεία ( 1214 εκατ. ευρώ ), προς τον ΕΟΠΥΥ ( 1682 εκατ. ευρώ ), προς τη Πρόνοια και Κοινωνική Ασφάλιση ( 2696 εκατ. ευρώ ανέρχονταν οι οφειλές τον Σεπτέμβριο του 2015 )
μαζικές προσλήψεις δημόσιων λειτουργών της υγείας στο ΕΣΥ και το ΠΕΔΥ ( πρόσφατα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο καταδίκασε την Ελλάδα για την υπέρβαση του ανώτερου ορίου εβδομαδιαίας απασχόλησης των γιατρών του ΕΣΥ και προειδοποιεί για επιβολή προστίμου 150 εκατ. ευρώ ), γεγονός που πιέζει για πολύ περισσότερες μόνιμες προσλήψεις στα Νοσοκομεία από τις 2440 οι οποίες ήδη εγκρίθηκαν, καθώς και μαζικές προσλήψεις επικουρικού προσωπικού στο ΕΣΥ, στο ΠΕΔΥ, στις Μονάδες, στα Ογκολογικά Τμήματα…
την εξαφάνιση κάθε σπατάλης και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος, με αποτελεσματικές παρεμβάσεις στο σύστημα προμηθειών και στην εφοδιαστική αλυσίδα, με τη γενικευμένη μηχανοργάνωση των υπηρεσιών – την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών παραπεμπτικών – τα ηλεκτρονικά αρχεία ασθενών – την επαναξιολόγηση των ΚΕΝ – τη διείσδυση των ποιοτικών ελληνικών γενόσημων φαρμάκων – τα θεραπευτικά και διαγνωστικά πρωτόκολλα…, με τον εξορθολογισμό των δαπανών σε κάθε τομέα, τη κατάργηση των συμβάσεων με πολυδάπανα ιδιωτικά συνεργεία καθαριότητας – σίτισης – φύλαξης, τον νέο Κανονισμό Παροχών του ΕΟΠΥΥ και την επανεξέταση της ανάγκης του για αναθέσεις σε ιδιώτες παρόχους.
Με τις προϋποθέσεις αυτές μπορεί να πραγματοποιηθεί η τολμηρή Μεταρρύθμιση στην ΥΓΕΙΑ η οποία συμπεριλαμβάνει :
Την σταδιακή οργάνωση ενός ολοκληρωμένου Πρωτοβάθμιου Συστήματος Υγείας με Διεπιστημονική Ομάδα και Οικογενειακούς Γιατρούς, Δομές στις Γειτονιές – Μονάδες Αναφοράς, Κέντρα αντιμετώπισης Χρονίων Παθήσεων ( το ΚΥ.Σ.ΚΟΙ.Π. έκανε ήδη αποδεκτή τη σχετική εισήγηση του Υπουργού Υγείας Ανδρέα Ξανθού για 50 Δομές στα έτη 2016 και 2017 )
Την αντιμετώπιση του φάρμακου ως δημόσιου αγαθού, τη σωστή τιμολόγησή του, την στήριξη της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας – του ΕΟΦ και του ΙΦΕΤ, τη δημιουργία Εθνικής Φαρμακαποθήκης…
Τις αλλαγές στην οργάνωση της ψυχικής υγείας, την ολοκληρωμένη Ψυχιατρική Μεταρρύθμιση αποϊδρυματοποίσης των ψυχικά ασθενών…
Τη δημιουργία Αυτοτελών Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών στα Νομαρχιακά και Τριτοβάθμια Νοσοκομεία
Τη ριζική αξιοκρατική αναδιάρθρωση του συστήματος διοίκησης των Νοσοκομείων, των ΥΠΕ, του ΕΣΥ.

Οι βαθιές αυτές αλλαγές δίνουν μια πολύ συγκεκριμένη απάντηση για το ποιόν υπηρετεί η Κυβέρνηση αυτή, για το αν μεταλλάχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ, για το αν υπάρχει δυνατότητα αριστερής εναλλακτικής πολιτικής στην Ενωμένη Ευρώπη…
Όσοι λοιπόν νομίζουν ότι με μαύρη προπαγάνδα, με κομματική εκμετάλλευση των κοινωνικών κινητοποιήσεων, με μαύρες βίβλους όσων ξαναγυρνούν στο τόπο του εγκλήματος ( όπως ο κ.Γεωργιάδης ο οποίος αντί να απολογηθεί για τη κατάρρευση του ΕΣΥ και του ΠΕΔΥ, για τις συνέπειες της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας στην υγεία, εμφανίζεται ως τιμητής ), ότι θα ρίξουν μια Κυβέρνηση που ακόμη και μέσα στις πιο αντίξοες παγκόσμιες και ευρωπαϊκές συνθήκες και κάτω από διαρκείς εκβιασμούς του ΔΝΤ, του Τόμσεν, του Σόϊμπλε, και άλλων ακραίων μονεταριστικών κύκλων, υπερασπίζεται την ολιστική φροντίδα υγείας – πρόνοιας – αλληλεγγύης και αποδεικνύει τον ιδεολογικοπολιτικό της προσανατολισμό υπέρ μιας κοινωνίας ανθρώπινης χειραφέτησης, υπνώτουν ύπνον βαθύν. Σε κάθε περίπτωση εμείς θα επιδιώξουμε να ανταποκριθούμε στα ιστορικά καθήκοντα της Ανασυγκρότησης της χώρας που αναλάβαμε…

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΚΕ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Προηγούμενο άρθρο Η καρδιά της χορωδιακής Ελλάδας χτύπησε στα Τρίκαλα
Επόμενο άρθρο 34χρονος μετέφερε με το ΚΤΕΛ κάνναβη