Ειδήσεις

Παπαστεργίου προς διευθυντές υπηρεσιών: Πρώτο μέλημα, η εξυπηρέτηση του πολίτη


Με έμφαση στους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης του πολίτη, με μείωση της γραφειοκρατίας, των γκισέ, των ουρών, η συνάντηση του Δήμαρχου Τρικκαίων με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών.
Την Τρίτη 3 Μαρτίου 2020 ο Δημήτρης Παπαστεργίου συγκάλεσε σύσκεψη και συζήτησε επί μακρόν με όλους τους προϊσταμένους και στελέχη Διευθύνσεων του Δήμου Τρικκαίων.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, η εξυπηρέτηση του πολίτη, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των υπηρεσιών, είναι βασικός στόχος του Δήμου. Και έθεσε ως θέματα ουσίας, τη συνεργασία ανάμεσα στις Διευθύνσεις, τη μείωση της γραφειοκρατίας, την υποβολή προτάσεων για βελτίωση δομών ή υπηρεσιών. Στο πλαίσιο αυτό, οι διευθυντές/τριες και οι υπεύθυνοι/ες συγκεκριμένων τμημάτων, ανέπτυξαν θέσεις, συζήτησαν για επί μέρους προβλήματα, διατύπωσαν προτάσεις και υπέβαλαν αιτήματα. Στον γενικό σχεδιασμό του Δήμου Τρικκαίων, ο κ. Παπαστεργίου έδωσε έμφαση στην επίλυση τεχνικών ή άλλων θεμάτων υποδομής, ώστε, με τη βοήθεια και της τεχνολογίας και της διευρυμένης συνεννόησης ανάμεσα στους υπαλλήλους, να προωθηθεί η μείωση της γραφειοκρατίας για τον πολίτη. Ως παράδειγμα, δε, έφερε την πρόσφατη πλατφόρμα της ΚΕΔΕ για τα αδήλωτα τετραγωνικά, ενώ αναφέρθηκε και σε πρόσθετες δράσεις παρόμοιας εμβέλειας που σύντομα θα διευκολύνουν τους πολίτες και υπηρεσίες.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

 

Προηγούμενο άρθρο Ενισχύονται μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
Επόμενο άρθρο Διατήρηση Απειλούμενων Αυτόχθονων Φυλών Αγροτικών Ζώων