Ειδήσεις

Καραντίνα Νο2: Με τηλέφωνο και μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών στον Δ. Τρικκαίων


«Ασπίδα» στην προσπάθεια μείωσης των κρουσμάτων του Covid-19 από τον Δήμο Τρικκαίων. Στο πλαίσιο της δεύτερης καραντίνας από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020, ο Δήμος Τρικκαίων υπενθυμίζει ότι, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων, η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού με τηλεφωνική κλήση ή επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@trikalacity.gr ή στο 20000@trikalacity.gr

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί, που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ για τις συναλλαγές με τις υπηρεσίες του Δήμου :

  1. Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο :  24313 51168
  2. Θέματα Προσωπικού :  24313 51297 και 24313 51182
  3. Εμπορικές Δραστηριότητες : 24313 53515
  4. Οικονομική Υπηρεσία (γενικά θέματα) : . 24313 51119  και 24313 51145.
  5. Ταμείο Δήμου :  243151140
  6. Έσοδα (βεβαιώσεις ΤΑΠ, κ.λ.π.) :  24313 51111 και 24313 51113
  7. Κοινωνική Μέριμνα : 24310 63218 και 24310 63211
  8. Παιδεία : 24313 53506
  9. Πολιτισμός & Αθλητισμός :  24313 53570 και 24313 53566
  10. Τεχνική Υπηρεσία :  24310 63230 και 24310 63246
  11. Πολεοδομία :  24313 51245 και 24313 51235
  12. Δημοτική Αστυνομία :  24313  53554 και 24313 53552
  13. ΚΕΠ :   24313 50000 και 2431046125
  14. Για κάθε άλλη πληροφορία στη Γραμμή Δημότη :  24313 51100

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

Προηγούμενο άρθρο Νέο «σπίτι» για τις Κοινωνικές Δομές του Δ. Τρικκαίων
Επόμενο άρθρο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Διαπεριφερειακές Σχέσεις στην Ευρώπη