Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ, Δημήτρης Κουρέτας απένειμε το Σάββατο το απόγευμα μετάλλια στους αθλητέςπου διακρίθηκαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων – Νεανίδων (U20) που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στα Τρίκαλα. Μεταξύ αυτών οι Ολυμπιονίκες Δημήτριος Αβράμης και Γιώργος Κουτσιούμπας . Την Κυριακή 21 Απριλίου…














περισσότερα









































