- 3KALANEWS - https://www.3kalanews.gr -

Ξεκινούν με… εκπτώσεις οι εκπτώσεις

 

Σε σκληρά παζάρια για πιο καλές τιμές έχουν επιδοθεί αγοραστές και καταστηματάρχες τέσσερις ημέρες πριν από την επίσημη έναρξή τους. Σε προσφορές έως και 50% προχωρούν πολλές επιχειρήσεις. Εως και 70% θα πέσουν οι τιμές

 Αναβιώνει το παζάρι η οικονομική ύφεση και τέσσερις μέρες πριν από την επίσημη έναρξη των θερινών εκπτώσεων οι καταναλωτές, μπαίνοντας στα καταστήματα ειδών ένδυσης, υπόδησης και σπιτιού, διαπραγματεύονται σκληρά καλύτερες τιμές.

Οι έμποροι από την πλευρά τους, έχοντας ανάγκη το ρευστό και την τόνωση του τζίρου τους, προκειμένου να επιβιώσουν δέχονται την… πρόκληση των πελατών τους και αρχίζουν να “παζαρεύουν” τις τιμές των προϊόντων τους.

Την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου τρέφουν ελπίδες για ενίσχυση των πωλήσεών τους κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, οι οποίες ξεκινούν επίσημα στις 15 Ιουλίου και θα κρατήσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου.

Ηδη οι μεγάλες αλυσίδες έχουν αρχίσει τις προεκπτώσεις και τις προσφορές με μειώσεις των τιμών κατά 50%. Στη… μάχη της προσέλκυσης “καταναλωτών” έχουν ρίξει και τις προ-κρατήσεις.

Επιχειρήσεις και πολυκαταστήματα στέλνουν σωρηδόν SMS στα κινητά και… βομβαρδίζουν με επιστολές τους πελάτες τους, προκειμένου να προσέλθουν στα καταστήματά τους και να κάνουν από τώρα κράτηση των ρούχων και των υποδημάτων που θέλουν, ώστε τη σεζόν των εκπτώσεων να τα αγοράσουν ακόμη και μισοτιμής.

Σύμφωνα με επιχειρηματίες, από τις 15 Ιουλίου μέχρι και τις 31 Αυγούστου, μέρες των θερινών εκπτώσεων, οι τιμές θα πέσουν μέχρι και 70%. Ποσοστά τα οποία θα εμφανιστούν από την πρώτη μέρα.

Είδη σπιτιού κι έπιπλα αναμένεται να πωλούνται φθηνότερα ακόμη και 50%.

Δυναμικές θα είναι και οι μειώσεις των τιμών σε ηλεκτρονικές συσκευές, ηλεκτρικά κ.λπ.

Συμβουλές προς τους καταναλωτές για την περίοδο των εκπτώσεων δίνει η ΕΣΕΕ:

Συνιστούμε στους καταναλωτές να μην παρασύρονται από ευφάνταστες δελεαστικές διαφημίσεις και να μην ενδίδουν στη μάχη τον μεγάλων ποσοστών εκπτώσεων από εταιρείες που “προσφέρουν” μεγάλες εκπτώσεις όλο τον χρόνο.

Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις βρίσκουμε “φουσκωμένες” τιμές, όπως και απόκρυψη ελαττωματικών και β’ διαλογής προϊόντων.